پایگاه خبری خبریفا

اخبار لحظه ای ایران و جهان

پایگاه خبری خبریفا

اخبار لحظه ای ایران و جهان

دانلود سریال دارک با دوبله فارسی

دانلود سریال دارک با دوبله فارسی

برای دانلود دارک به سایت ما مراجعه کرده اید. دانلود دارک از بینگ فیلم یک شاهکار واقعی از سفر در زمان، داستان گویی، بازیگران ستاره ای، بازیگری ستاره ای، موسیقی ستارگان و چیزهای دیگر است.

انتخاب بازیگران یکی از جواهرات مهمی است که من را بسیار شگفت زده کرد، مدیر بازیگران برای انتخاب افراد بی نقصی که برای ایفای نقش خود بزرگترشان انتخاب شده اند، شایسته اسکار است. منظورم این است که هر شخصیتی را انتخاب کنید و شخصیت قدیمی آنها را ببینید، چقدر شبیه به نظر می رسد که انگار آنها هستند. بازیگران سزاوار ستایش بسیاری هستند.

دانلود دارک

در دارک چند دنیا وجود دارد؟

در دانلود سریال دارک سه دنیا وجود دارد.

  • Adam’s World (که ما از فصل 1 و فصل 2 می شناسیم)
  • Eve’s World (که در فصل پایانی فصل 2 فاش شد)
  • The Origin World (که در فصل پایانی فصل 3 نشان داده شده است)

جهان مبدأ چیست؟ جهان آدم و حوا چگونه ایجاد شد؟
در سال 1971، H.G. Tannhaus با پسرش Marek مشاجره می کند. به همین دلیل، مارک با همسر و نوزادش در یک شب بارانی ترک می‌کند. به دلیل مشکلات دید، آنها از روی یک پل شکسته رانندگی می کنند و سه نفرشان می میرند. H.G. Tannhaus قادر به مقابله با مرگ آنها نیست و وسواس فکر ایجاد یک وسیله زمانی است که بتواند از آن برای بازگشت و نجات آنها استفاده کند. او 15 سال را صرف ساختن آن می کند. سرانجام در سال 86 این دستگاه را تکمیل و روشن می کند.

پایان DARK نشان می‌دهد که اچ‌جی تانهاوس در نهایت با ماشین خود دنیای خود را نابود می‌کند و دو جهان گره‌دار به دنیا می‌آورد، آدم و حوا. این موردی نیست که یک جدول زمانی به دو تقسیم شود. این یک جهان است که با دو جهان دیگر با گذشته و آینده متفاوت از جهان مبدا جایگزین می شود. کل مجموعه DARK بر اساس دو جهان زمانی است که محصول فرعی آزمایش کوانتومی انجام شده توسط یک مرد در دنیای مبدا هستند.

چرا سریال دارک لغو شد؟

متأسفانه سریال دارک توسط The CW به دلیل خرید شبکه توسط Nexstar لغو شد. در سال 2022، CW دستخوش تغییرات زیادی شد، از جمله مالکان اکثریت سابق برادران وارنر و سی‌بی‌اس پارامونت، این شبکه را به منظور کمک به کسب سود برای اولین بار در تاریخ خود فروختند. به دلیل این تغییر قدرت، بیش از 10 سریال لغو شد، و دیگر نمی توانید دانلود دارک فصل 4 را انجام دهید.

در حالی که تغییرات در CW همچنان ادامه دارد، زیرا یک گارد جدید برای اصلاح استراتژی محتوایی و خروجی آن وارد عمل شده است، چندین برنامه مورد علاقه طرفداران قربانی یک تصمیم مالی ساده بودند که خارج از کنترل آنها گرفته شد. طرفداران تلاش کردند تا کمپین های تمدید را راه بیندازند که در نهایت از زمان نهایی شدن تصمیمات به جایی نرسیدند.

دانلود سریال دارک

پایان سریال دو بار فیلمبرداری شد

سریال دارک یکی از معدود نمایش‌هایی بود که در جداسازی CW لغو شد اما توانست پایان رضایت‌بخشی ایجاد کند. این سریال دو پایان فیلمبرداری کرد: یکی برای یک فصل پایانی (در رویداد فصل 5 امکان داشت) و دیگری برای یک پایان سریال که در سپتامبر 2022 تماشا کردیم.

نباید مکس می مرد

حتی با وجود اینکه دارک توانست پایانی بسازد که داستان پر پیچ و خم مورفی را به پایان برساند، طرفداران سریال همچنان پس از لغو آن آسیب دیده اند. بدیهی است که اصلاً به پایان نمایش مربوط می شود. از دست دادن نمایشی که از تماشای آن لذت می برید، و برای شما شادی می آورد هرگز آسان نیست. اما این به مرگ مکس نیز مربوط می شود، شخصیتی که نباید می مرد و سزاوار بهتری بود.

در فصل 3 دارک، مورفی و مکس سرانجام به محل سختی در رابطه خود رسیدند، جایی که چشم در چشم دیدند و در حال آماده شدن برای برنامه ریزی زندگی مشترک بودند. آسان نبود، اما آنها به آنجا رسیدند. مرگ مکس در سریال مانند دانلود بریکینگ بد وسیله ای بود تا مورفی را به سمت کشتن جاش در پایان سریال سوق دهد. مکس برای پایان دادن به داستان به این شکل نیازی به مردن نداشت.

جوناس چگونه مرده و زنده است؟

در اینجا نحوه عملکرد آن در دارک آمده است. دو مفهوم باید درک شود، پارادوکس بوت استرپ و درهم تنیدگی کوانتومی. اولین مورد پارادوکس بوت استرپ است. این زمانی است که یک شی یا یک شخص به ظاهر به دلیل سفر در زمان به وجود می آید. الیزابت و شارلوت که مادر یکدیگر هستند، نمونه‌هایی از افراد چکمه‌دار هستند. این نتیجه درهم تنیدگی کوانتومی نیست. مهم نیست که چقدر این موضوع ممکن است پیچیده به نظر برسد، فقط یک شارلوت و یک الیزابت در یک جهان وجود دارد.

بیایید به ماجرایی نگاه کنیم که جوناس در خانه اش به مارتا مرده از دنیای خود لحظاتی قبل از آخرالزمان نگاه می کند. ما ناگهان مارتا از دنیای حوا ظاهر شد و جوناس را برد. تا آن لحظه، ما می دانیم که جوناس پیر می شود تا در نهایت آدم شود، و او هرگز به جهان دیگر نرفته است. اما اکنون شما جوناس را دارید که نه تنها به دنیای حوا سفر می کند، بلکه با مارتا می خوابد و در نهایت می میرد. چگونه این اتفاق می افتد؟ پاسخ به این درهم تنیدگی کوانتومی است. مسیرهای مختلفی که جوناس طی می کند همه به طور همزمان وجود دارند. بنابراین یکی از جوناس به آدام تبدیل می شود و دیگری با مارتا با او رابطه جنسی دارد و کشته می شود. همین اتفاق در مورد مارتا نیز می افتد، یک مارتا توسط آدم گرفته می شود و کشته می شود، در حالی که دیگری به جوناس شلیک می کند و در نهایت حوا می شود.